Ratkaisumyynti & Asiakkuudenhallinta

Tunnistamme asiakkaidemme tarpeet ja etsimme niihin parhaat, räätälöidyt ratkaisut.

Avaimet kasvavaan ja kannattavaan liiketoimintaan

Menestyäkseen tämän päivän kilpailluilla markkinoilla on ensisijaisen tärkeää, että yritykset eivät vain myy tuotteitaan ja palveluitaan. Ratkaisumyynnissä keskitytään ymmärtämään asiakkaan tarpeita ja ongelmia ja etsitään ja tarjotaan niihin räätälöityjä ratkaisuja. Näin autetaan asiakkaita saavuttamaan heidän tavoitteensa ja rakennetaan kestäviä asiakassuhteita.

Asiakkuudenhallinta (CRM) auttaa ylläpitämään ja kehittämään yrityksen ja asiakkaan välistä suhdetta. Amesanilla prosessi sisältää muun muassa asiakastietojen keräämistä ja systemaattista analysointia, kommunikointia asiakkaan kanssa eri kanavissa, asiakkaan tarpeiden ja odotusten huomioimista sekä asiakkaan tyytyväisyyden ja sitoutumisen seurantaa.

Asiakaslähtöisen ajattelumme tavoitteena on luoda ja ylläpitää pitkäaikaisia asiakassuhteita tarjoamalla ensiluokkaisia asiakaskokemuksia ja korkealaatuista rekrytointipalvelua, joka vastaa asiakkaiden tarpeita ja odotuksia.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä, niin katsotaan yhdessä, miten voimme auttaa juuri Sinua löytämään parhaiten sopivat osaajat yritykseesi!

Tutustu palveluihimme!

Suorahaku

Löytää osaajat yrityksen keskijohdon ja avainhenkilöiden rekrytointeihin.

Ilmoitushaku

Vaivaton, tehokas ja edullisempi vaihtoehto perinteiselle suorahaulle.

Talent Sourcing

Osaamistarvetta vastaavia kandidaatteja vaativiin asiantuntija- ja johtotason rooleihin.

Johdon Suorahaku

Kun etsit hallitusammattilaista tai osaajia vaativiin asiantuntija- ja johtotehtäviin.

Inhouse-rekrytointi

Strategista kumppanuutta rekrytointiin. Kustannustehokas vaihtoehto, joka säästää arvokasta aikaa ja tehostaa prosesseja.